tisdag 29 januari 2013

Färgkrokar som ger dig mer fisk

Jag vill börja med att tacka mina krokkunder som köpt mina egentillverkade krokar.
Jag har hört från flera av dem att de är väldigt nöjda med krokarna och att de förbättrat sitt fiske.
Om det beror på krokarna eller på tron på krokarna det får vara osagt, men helt klart så fungerar dom väldigt bra.
Jag har tidigare berättat om att jag aldrig använder maggot på mina färgkrokar utan de färgkombinationer som jag fiskar på är betydligt mer lockande för fisken än en maggotagnad krok.
Nu säljer jag för första gången den krok som jag vann Vikinganappet på för några år sedan och som var avgörande för min vinst i Sundsjöfiskarnas pimpelserie. Den kroken kallar jag för Viking. Självklart så fortsätter jag att tillverka de tre modeller som många av er varit nöjda med och dessa krokar kommer alltid att gå bra.
Tänk på att ha alternativa färgkombinationer med er i kroklådan för det är vattnets färg och även i viss mån det sken som är i luften just den dagen, som avgör vilken krok som går bäst på just den sjön, den dagen.

Beställningar gör ni genom att ringa mig på tel. 0705496037
/Peter


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ! Är det möjligt att få sänt en krokserie till Finland ? Krokarna ser mycket giftiga ut !

Peter sa...

Självklart kan du få krokar skickade till dig i Finland. Ring mig på 0705496037