lördag 23 november 2013

Lill-Thomas vann på drygt 11 kg

Rosa mössan Larsson vann herr senior Härjedalahälsinge cup 1 i hård kamp med Lars Jansson

Herr veteraner vann Lasse Sundberg

Dam vann Marie Magnusson Bergsfiskarna

Dam veteran vann Ingrid Järnberg Ovansiljan

Juniorklassen vann Matilda Jacobsson

Ovanstående information har jag hämtat från Svegs SFK:s hemsida.

Från Peo Nilsson fick jag höra att det bästa fisket hade varit på grunt vatten. Mellan 20-50 cm stod fisken.
Kanske kan det vara något att tänka på för de tävlande i Strömsund imorgon.
Jag blev erbjuden en plats i bilen av Johan Dammström, tillsammans med Micke Renman och Emil Sjöberg men tyvärr var jag tvungen att tacka nej.
Jag önskar dem iallafall skitfiske och jag blev lovad en rapport efter tävlingen som jag sedan lägger ut här på bloggen.
/Peter

Inga kommentarer: