måndag 6 februari 2017

Någon som har en eller flera Pipapirkar S/G stl.54 mm till salu?

Någon som har en eller flera Pipapirkar S/G stl.54 mm till salu?

I söndags så tappade jag min sista pipapirk S/G 54 mm.
Troligtvis en snabb gädda som tog den och ryckte spöt ur min hand som försvann ned i hålet.
Det var andra gången i år som det hände och tredje gången på två år.
Jag håller nog inte i spöt tillräckligt hårt men det är svårt då jag fiskar på känn och inte med min syn.

Om du har en eller flera pirkar liggande så skulle jag bli väldigt tacksam om du vill sälja dom till mig.
Men det måste vara S/G och 54 mm. Om du har 45 mm:s pirkar du vill bli av med så köper jag gärna dom med.

Mitt mobilnummer är 0735316521 eller 0705496037
Min epostadress är peter.forsberg@medborgarskolan.se


Jag håller mina tummar.

Mvh
Peter

Inga kommentarer: