måndag 26 mars 2018

Påskcupen Byberget och Borgsjön.

Som jag tidigare skrivit så tävlas det i dagarna två till helgen.
På långfredagen så går Bybergspimpeln av stapeln mellan kl.10-14 (30 min ut/45 min in)
och på påskafton är det tävling på Borgsjön mellan kl.10-15 (30 min ut/45 min in)
Startavgift på respektive tävling är 120 kr.
Vill man dessutom vara med i cupen så kostar det 100 kr som man betalar på Bybergspimpeln mär man löser startkort. Obs! Glöm inte bort att säga till om att ni ska vara med i cupen.
Pengar och varupriser på båda tävlingarna där Byberget har ett prisbord med ett värde på över 80 000 kr.
I cupen är det en herr och en damklass där de tre bästa i varje klass blir pristagare.

Högsta sammanlagda vikt.

På Borgsjön så blir starten vid St:Olofs värdshus.
Se skyltning.

Det är tillåtet med skruvdragarborrar på båda tävlingarna.

Tomas Leijon kommer att finnas på plats på båda tävlingarna och han har hur mycket fiskegrejer som helst till försäljning!

För mer info ring Urban Edgren ( Bybergspimpeln) ‭070-695 81 75‬
Peter Forsberg ( Borgsjön) 0720802979
/Peter

Inga kommentarer: