tisdag 24 mars 2009

Två tävlingar till helgen...

som jag hittat hittils.
På lördag 28/3 är det Bollstanappet 10-13 i Bollstabruk ovanför Kramfors.( se SFK Storfiskarnas hemsida )
På söndag den 29/3 är det Kramforsnappet i Kyrkviken i Kramfors 11-14, om jag läst rätt.
Den tävlingen brukar vara välbesökt då de har ett väldigt fint prisbord. Kom dock ihåg att ta med mormyshka och tafspirk, då den är lite speciell, Kyrkviken.
Själv ska jag fiska DM i jämtland och försöka att kvalificera mig till nästa års SM.
Jag återkommer med lite mer information om DM:et./Peter

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej Paps!
Härlig blogg du har :) Har bara en fråga, varför har du inget sagt?! Haha.
Den är väldigt fin iaf, imponerad!
Skitfiske så länge..
Kram Sandra

Peter Forsbergs Pimpelblogg sa...

Tack Gumman.
Jag hoppas nu att du och jag ska fara tillsammans på någon tävling snart så att jag får skriva om det i bloggen. Kram Pappa