tisdag 26 maj 2009

Fisketävlingar

Nu på lördag den 30/5 så blir det metartävling i Selångersån mellan kl.10-14.
Samling på sporthallsparkeringen.
Utgångstid: 30 min
Ingångstid 30 min
Hela ån gäller som fiskeplats.
Endast toppknutet.
Startavgift: 60 kr
Klasser: Herr, Dam och Junior (-15 år)
Penningapriser till de 3 bästa i varje klass samt pris för största fisk.
All fisk räknas

Mer info: Ring Peter på 0709350109

På söndag den 31/5 blir det spinntävling i Stöde mellan kl.18-21
Samling vid Stödehuset.
Utgångstid. 30 min
Ingångstid 30 min
OBS! Bil får användas för att ta sig mellan fiskeplatser men fisket bedrivs endast i Stödesjön och i Ljungan.
Startavgift 60 kr
Klasser: Herr, Dam och Junior (-15 år)
Penningapriser till de 3 första i varje klass samt extrapris till största gädda
All fisk räknas

Den 17 juli så arrangeras den årligen igenkommande Metartävlingen på Mellsjön, Bräcke.
Tävlingstid:18.30-21.00
STORT Prisbord
OBS! Detta är en kanontävling och Mellsjön bjuder på ett riktigt bra fiske, så ta chansen att vara med och tävla om alla deras fina priser.
Jag återkommer med kontaktuppgifter./Peter

Inga kommentarer: