tisdag 4 januari 2011

Kula på Trettondagen?


Jag pratade med PO Nilsson från Svenstavik igår och han var sugen på att hitta en tävling på Trettondagen. Eftersom det finns fler fiskare därute som pga väder och vind inte kommit ut och fiskat så mycket som man borde ha gjort den här tiden, tror jag att det finns ett rejält uppdämt pimpeltävlingsbehov hos många därute.

Därför tänkte jag höra om det finns några intresserade därute som skulle vilja vara med och och köra en kula på Trettondagen.

Mitt förslag är att lägga tävlingen på Marmen, Tuna Kyrka. Tid: 10.00-14.00


Jag kommer att smsa ut tävlingen till de personer som jag numret till. Men ni som läser detta och är intresserade, sprid detta till så många som möjligt.

Självklart blir det bara penningapriser, men alla pengar delas ut.

Mitt telnummer är 0703052574 Peter


Det ser ut att bli ett par tre minusgrader och ev lite snö på torsdag så det känns ju helt ok vädermässigt.

/Peter

Inga kommentarer: