onsdag 26 januari 2011

Pirkar till Salu



Jag gick igenom lite pimpelgrejer igår och jag blev lite förvånad över vad jag hittade. Över 70 tävlingspirkar som egentligen bara ligger och samlar damm.
Exempel på pirkar är Lidbergspirken S/G, S/S ca 20 st. Veteranpirken S/S, S/G. Vimpirken 40 mm S/G mm,mm.
Pris per pirk och dom är i nyskick och putsade, är 40 kr/st.
Säljer även pimpelkrok egentillverkade som jag lämnar fiskgaranti på.
Jag lägger upp fler bilder både på krok och pirkar ikväll.
Är ni intresserad så är mitt telnummer. 0703052574.
/Peter

3 kommentarer:

Frankan sa...

Lägg undan 10 st av dom "bästa" till mej ;) helst s/s å 7gr minst och absolut ingen vim! Leffe

Peter Forsbergs Pimpelblogg sa...

ok Leffe. Det fixar jag.
Hoppas att foten är på bättringsvägen

Mihajlo sa...

Hejsan Peter!

Har du något kvar utav dessa pirkar. Såg detta nu efter så många år.

Mvh.

Mihajlo.