torsdag 17 februari 2011

Nu är det dags för SM


Idag bär det av mot Stockholm för årets SM i pimpel.
Pirkarna putsade, nygjorda krokar, bytt linor och slipat skären. Inget ska kunna skyllas på förberedelserna. Det enda jag kan skylla på om det går helt åt pipan är att jag haft dubbelsidig lunginflammation denna vecka och har första feberfria dagen idag.
Men jag känner mig oerhört laddad och det ska bli spännande att fiska på ett helt nytt vatten.
JAg, Esa,Tjäder och Mats Nilsson kommer att försvara Sundsjöfiskarnas heder i lagtävlingen och på papperet ser det onekligen ganska bra ut. Men det är ju som det är med fiske, inget är givet någonsin. Fast jag hade inte velat byta lag med någon annan.
Jag kommer att uppdatera bloggen under helgen för de som ev är intresserade så håll datorn öppen.
Skitfiske på er
/Peter

1 kommentar:

Frankan sa...

Snygg jacka! Själv sitter ja i husvagnen i Huddinge å jobbar hela helgen... Skiiiitfiske på er!