tisdag 1 februari 2011

Regnet, en skänk från ovan

Ja, det är nog bara vi inbitna pimpelfiskare som glädjer oss för att det regnar på vintern.
Att nu snön sjunker ihop och förhoppningsvis gör så att förhållandena både uppe på isen och under isen blir bättre, det känns jättebra.
Några milda dagar till nu och lite mer regn så blir det kanon.
Sen skulle jag vilja utlysa en tävling.
Registrera in era storabborrar till mig på min blogg och skriv några rader om hur det gick till när ni fångade fisken mm.
Den som har bästa fiskestoryn då pimpelsäsongen är slut kommer att belönas med ett fint pris.
Detta kan ju göra att det blir lite intressantare att fiska även när det inte är tävling. Så välkommen in med era fiskeberättelser och bifoga gärna bilder.
Jag kommer att publicera dom allteftersom på min blogg och utse en vinnare den sista april.
Skitfiske på er.
/Peter

Inga kommentarer: