måndag 31 januari 2011

Tävlingar till den kommande helgen


Jag hörde av Håkan Jonsson att det kommer att köras en insatstävling på lördag den 5/2 på Alnösundet. Det var väl inte riktigt klart med parkeringar så jag återkommer med mer information så snart som möjligt.
Själv ska jag till Jämtland och tävla. På lördag är det Sösjön i Bräcke och på söndag är det sågen i Gällö som gäller.
Dessa tävlingar ingår i Sundsjöfiskarnas pimpelserie och är tävling 5 och 6.
De fyra bästa resultaten räknas.
I hälsingland så tävlar man på Norrfjärden på söndag den 6:e feb.
Information om den och ev någon tävling på lördag får ni på följande.
Telesvar: Hälsingland 0278 - 12080

Själv ska jag försöka att tillverka lite krok i veckan då jag fått en del beställningar från olika håll.

Sammanfattningsvis så har den här säsongen börjat helt ok.
Jag har 4 segrar av 7 möjliga samt en 3:e, en 4:e och en 13:e plats.
Snittvikten på dessa sju tävlingar är 6984 gram.
/Peter

Inga kommentarer: