söndag 20 januari 2013

Resultat och sammanfattning från Hosjön

Igårkväll när jag lade mig vid 23.30-tiden så var det minus 2 grader och imorse så visade termometern minus 15.
Väderomslag brukar vara bra för fisket men idag på Hosjön stämde inte det.
Förvisso började jag med 5-6 abborrar i första hålet men sedan blev det tvärstopp.
Det blev till att borra och borra och till slut så hittade jag lite fisk men inte så mycket att det räckte till någon topplacering.
Mina 4439 gram gav mig en fjärdeplats idag och återigen fick jag se mig besegrad av Danne Eriksson som tog sin andra raka i och med dagens tyngsta påse på 7,2 kg.
Övriga resultat hittar ni på Sundsjöfiskarnas hemsida från och med imorgon.

Nästa helg tävlar vi på Revsundsjön bägge dagarna och då hoppas jag på bättre fiske för min egen del.
/Peter

Inga kommentarer: